Ogłoszenie o wyniku postępowania Dostawy Dostawa mobilnej sceny plenerowej dla Centrum Kultury i Sportu w Kietrzu
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mobilnej sceny plenerowej dla Centrum Kultury i Sportu w Kietrzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury i Sportu w Kietrzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388441930
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Kietrz
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-130
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tkalniakietrz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: tkalniakietrz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f1070ba6-d19f-11ee-875e-a22221c84ba7
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: Dostawa mobilnej sceny plenerowej dla Centrum Kultury i Sportu w Kietrzu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1070ba6-d19f-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00236737
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00215741
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Dostawę mobilnej sceny plenerowej o wymiarach minimalnych: (8,0 m x 6,0 m), z elektryczno – hydraulicznym podnoszeniem dachu i ręcznym poziomowaniem podłogi i spełniającej następujące parametry:
-Średnia profilowana (łukowa) estrada mobilna M48 (8m x 6m x 5m)
-plandeka PCV na górę zadaszenia (kolor do uzgodnienia)
-plandeka PCV na dół estrady - tzw. maskownica (kolor do uzgodnienia)
--siatka na tył (kolor czarny) siatka na 2/3 boków sceny (kolor czarny)
-słupy z kratownicy 250-Q – 4 szt.
-elektryczne podnoszenie dachu
-manualny sposób poziomowania podłogi
-podwozie - piaskowane i malowane
-barierki ochronne na boki i tył sceny
-schody stałe - 2 kpl.
-przedłużenie siatek bocznych do przedniego słupa (1/3) - 2 szt.
-powierzchnia sceny min: 48 m2
-dopuszczalna Masa Całkowita bez akcesoriów do 2500 kg
-części zamienne - min obciążenie podłogi 3,5 kN/m2 (ok.350 kg/m2)
4.5.3.) Główny kod CPV: 44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195570 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199260 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195570 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALSPAW
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222788575
7.3.3) Ulica: Batorego 29
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195570 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Informacje
Zofia Todoruk
Agnieszka Gogolewska
Zofia Todoruk
Centrum Kultury i Sportu w Kietrzu